Książka przeznaczona jest dla tych, którym zależy na szybkim i skutecznym wdrożeniu pomysłu biznesowego.
Ma się to odbywać nie poprzez długi proces przygotowań teoretycznych i doskonalenia strategii przygotowujących
do wejścia na rynek, ale poprzez szybkie wejście na rynek i obserwowanie zachowań klientów.
Narzędzia zaproponowane przez Riesa mają rzeczywiście innowacyjny charakter, aczkolwiek tego rodzaju strategie
nie są niczym nowym. Stosowała je już firma Toyota.
Ciekawy jest również fakt, że metoda Lean Startup dotyczy nie tylko tytułowych startupów oraz firm, ale
pojawia się również w przestrzeni polityki wewnętrznej (np. w działaniach rządu USA za czasów prezydentury
Obamy - program wspierania obywateli narażonych na negatywne skutki działania podmiotów udzielających kredytów).
Zapisz się do Newslettera
i bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi matury z języka polskiego.
Przyciskając "Zapisuję się", akceptujesz naszą politykę prywatności